Přivedu vám zákazníky z internetu.

Jak toho dosáhnu?

Ačkoli ke každému projektu přistupuji individuálně, jsou typické situace,

kdy mě budete potřebovat.

Chcete začít získávat zákazníky z internetu?

Navrhnu obchodně úspěšný e-shop, pomůžu s jeho realizací a připravím online strategii, která vám zákazníky z internetu přivede.

E-shop vám nepřináší tolik, kolik byste chtěli?

Prověřím e-shop a online marketing. Navrhnu a spolu s vámi aplikuji kroky, které e-shopu otevřou brány pro nové zákazníky.

Web zákazníky přivádí, ale vy chcete růst?

Navrhnu nové online strategie. Aplikuji možnosti, které ještě nevyužíváte. Společně z
e-shopu vytvoříme stroj na zákazníky.


K ziskovému e-shopu vás provedu přes

4 kroky spolupráce

  • 1

    Rychlá analýza současných nedostatků

    Chci, aby naše spolupráce nesla ovoce okamžitě. Proto na jejím začátku rychle zanalyzuji váš e-shop z pohledu UX a online marketingu. Navrhnu snadno aplikovatelné kroky, které vyřeší největší nedostatky na e-shopu. Sestavím akční plán a u každého kroku vysvětlím, jaký problém řeší, proč je to problémem a jak přesně jej vyřešit. Nastavím priority a rozdělím úkoly mezi konkrétní zodpovědné osoby.
  • 2

    Realizace akčního plánu

    Vyřeším nedostatky z akčního plánu, které e-shop omezují. Pomůžu vám s kroky, které bude potřeba aplikovat od vás nebo vývojáře. Vyhodnotím výsledky a v případě potřeby navrhnu další kroky.
  • 3

    Příprava strategie pro online marketing

    Vyřešili jsme nejpalčivější místa. E-shop a obchodní výsledky jsou stabilizovány a pomalu rostou. Chcete ale jít dál a z e-shopu vytěžit maximum. Je to tak? Společně spojíme obchod, marketing a branding a navrhneme účinnou strategii pro online prodej vašich služeb anebo produktů. Vybereme nejefektivnější oblasti marketingu a využijeme jejich vzájemné synergie.
  • 4

    Realizace online strategie

    Podle plánu se každý měsíc budeme věnovat vybraným oblastem. Pro činnosti, na které já, vy nebo váš interní tým nestačíme, si pozveme specialisty. Podle aktuální potřeby vyberu nejvhodnější odborníky a sestavím dream team na míru. Postupně, jak budeme e-shop posouvat, bude růst i váš zisk z internetu.

Mým cílem není vám dokázat, že online marketing je super složitý, a proto mě budete potřebovat už navždy. Naopak.

Nakonec maximum činností zautomatizujeme či naučíme váš interní tým tak, abyste měli čas věnovat se věcem, které umíte nejlépe, máte rádi a ve skutečnosti dělat chcete.

A právě to je moji misí.

Naplánujme si úvodní konzultaci

Spojuji marketing s obchodem a brandingem

a jejich synergií násobím potenciál vašeho byznysu.

Branding

Kdo jste? Co děláte a proč by to mělo zákazníky zajímat? Jaké pocity mají spojené s vaší značkou?

Lead management

Až 80 % těch, kteří na poprvé neobjednají, by příště objednali. Máte na ně kontakt? Udržujete s nimi spojení?

UX a CRO

Vede váš web uživatele k objednávce nebo jim háže klacky pod nohy? Kolik procent návštěvníků u vás doopravdy objedná?

Obsahový marketing

Jsou vaše texty přesvědčivé? Umí zaujmout? Rozptýlí veškeré obavy a mýty v hlavách vašich zákazníků?

SEO a linkbuilding

Jak vaše podnikání uživatelé hledají? Jste na jejich dotazy dohledatelní ve vyhledávačích?

PPC a remarketing

Kolik vás stojí nejlepší obchodník? A kolik jeden návštěvník z PPC? Jaká je ideální cena za objednávku z webu?

E-mail marketing

Posíláte zákazníkům jen obchodní sdělení nebo jim dáváte důvod vaše e-maily otevírat a reagovat na ně?

Sociální sítě

Jak komunikujete na sociálních sítích? Co si o vás z této komunikace mohou myslet potenciální zákazníci?

Webová analytika

Měříte? Vyhodnocujete? Kolik který kanál přivádí zákazníků? A kolik vás jeden zákazník z každého kanálu stojí?

Podívám se vám na e-shop. Chcete?

Moje služby nejsou pro každého.

Budeme si spolu rozumět i my?

Zaměřuji se zejména na e-shopy s obratem nad 0,5M/měsíc, které:

1. Nabízejí poctivé produkty.
2. Jsou otevřeni změnám a novým nápadům.
3. Jsou ochotni přiložit ruku k dílu a být mým parťákem.
4. Plní nastavené termíny a svoje závazky.
5. Vědí, že zisku předchází investice času anebo peněz.

Souhlasíte? Jsem nadšený. Bude pro mě radost s vámi spolupracovat.